11.3 C
Kotor

Slušaj online radio

Kasalica: Upravljanje rampama za ulazak u Perast prepuštamo nadležnim opštinskim službama…

Perast- foto Miro Marušić Boka News
Perast- foto Miro Marušić Boka News

Na skupu koji je održan u Perastu 9. avgusta, iz medijskih izvještaja može može se zaključiti da nije iznesen nijedan konkretan razlog, niti problem, koji se javlja ili pogađa stanovnike Perasta nakon sto je KASTEL d.o.o preuzeo upravljanje dijelom parkinga, a sticajem okolnosti i upravljanje rampama na ulazima u stari grad Perast, saopšteno je danas našem portalu iz ove kompanije.

“Preuzimanjem dijela parkinga na ulazima u grad, zatekli smo krajnje zapuštene kućice u kojima nije bilo uslova da ljudsko biće normalno boravi, zarasle i zapuštene zelene povrsine sa razbacanim komunalnim otpadom, neuniformisano osoblje koje je gostima izdavalo paragon blokove, razne incidentne situacije koje su uključivale svađu, viku, obijanje parkiranih vozila, pa čak i fizičke obračune. Pored toga, zatekli smo haotičnu situaciju kada je u pitanju režim puštanja vozila u Perast, jer ne postoje bilo kakvi propisani kriterijumi o tome ko, kada i kako može ulaziti u Perast, niti uslovi, način i nadležnost za izdavanje specijalnih propusnica (ova tema je i na samom skupu bila jedna od tački sporenja i neslaganja i između samih mještana). Postavlja se pitanje zašto mještani Perasta do sada nijesu reagovali, odnosno koja je prava svrha jednog ovakvog skupa. Svi koji su bili prisutni mogli su da posvjedoče  jasnim politički obojanim istupima pojedinih govornika koji su očigledno iskorištavali temu skupa za političke prozivke druge vrste.

Perast jun 2017. foto Boka News

Što se tiče rampi, one predstavljaju samo dodatnu obavezu koju smo prihvatili da opslužujemo bez ikakve nadoknade, a po istim neformalnim kriterijumima kao sto je to rađeno i u prethodnom periodu, ali sada sa puno više reda. Ovdje bi posebno istakli kontinuirani veliki pritisak za ulazak u Perast vozilima, i to od strane samih mještana koji svakodnevno zahtijevaju da se u grad puste razna vozila koja na to nemaju pravo.

KASTEL d.o.o nema nikakve pretenzije da preuzima bilo čija ovlašćenja i vrlo rado ćemo prepustiti nadležnoj opštinskoj službi da preuzme ovaj dio posla, a ne treba zaboraviti da upravljanje rampama zahtijeva najmanje 7 izvršilaca (dvije rampe u tri smjene).

Conte Perast

Još jednom želimo istaci da KASTEL d.o.o upravlja dijelom parking na ulazima u grad na osnovu ugovora koji je zaključen sa JP Morsko dobro nakon javnog tendera, te da na osnovu tog ugovora naša firma ima sve mogućnosti da po tržišnim uslovima formira cijene parkinga.

Iako nijesmo bili u obavezi da pravimo bilo kakve ustupke, mještanima Perasta koji izdaju private sobe i apartmane odobrili smo značajne popuste, pa je tako karta za 24 sata koja redovno košta 15 EUR, gostima mještana odobrena za 8 EUR (sa ukljucenim PDV-om).  Uzimajuci u obzir cijene parkinga na sličnim destinacijama u okruženju i svijetu, ovakva cjenovna politika je više nego povoljna” – kaže se u saopštenju koje potpisuje Darko Kasalica direktor kompanije Kastel d.o.o iz Perasta.

Najčitanije