17.1 C
Kotor

Slušaj online radio

Reagovanje na tekst: “Konatar ćuti zašto građevinska inspekcija ne spriječi nelegalan rad Pomorskog saobraćaja”

Trajekt – Foto Pomorski saobraćaj

“Pomorski saobraćaj” doo (u daljem tekstu PS) je, tokom marta ove godine, u vise navrata u medijima demantovao informacije da u uvali Trašte obavlja radove za koje nije registrovan.

Jasno smo ukazali, i to činimo i ovom prilikom, da PS u konkretnom slucaju vrši prevoz tereta morskim putem, za šta smo i registrovani, a da je izvođač radova i potpisnik ugovora kompanija Hidromont,te da dokaze o osposobljenosti i licence za hidrogradjevinske radove  treba da dokazuje nosilac posla.

Dakle, nema ni govora o “nelegalnom ponasanju kopanije PS”!

U konkretnom slučaju je nosilac posla, kompanija Hidromont, angažovala razne pojedince i kompanije razlicitih specijalnosti, a čije usluge su nužne  radi realizacije  glavnog-ugovorenog posla.

I to je poslovno uobičajna praksa.

Nadalje, nije istina da je izvršni direktor PS Dejan Ban ikada demantovao da su trajekti PS angažovani u uvali Trašte. Demantovana je neistinita informacija, i to ovom prilikom činimo, da PS izvodi hidrogradjevnske radove.

To je činjenično stanje i  to je istina. I istina se neće promijeniti, bez obzira sto “mali od ćakule”   upornim ponavljanjem neistinita pokušava da mijenja istinu.

Ali sve je ovo već vidjeno. Ružno je, ali ne zabrinjava.

I za ubuduće, evo naše poruke.

Ovo što smo radili prošle godine u novembru i decembru i što sada radimo u uvali Trašte, radićemo i u buduće, od Bojane do Sutorine, koliko god to proizvodilo nervozu i remetilo interese i naručiocu i autoru, ovakvih i sličnih tekstova.

/Pomorski saobraćaj d.o.o/

Trajekt “Perast”, Foto: Čitalac
Baner Luštica bay 330x250

Najčitanije