Putarina za automobile na crnogorskom auto-putu najskuplja u regionu

0
Putarina za automobile na crnogorskom auto-putu najskuplja u regionu
Autoput CG – Bar – Boljare

Putarina od 3,5 EUR za putnička vozila na budućoj dionici auto-puta Bar – Boljare je najskuplja u regionu, pokazuje uporedna analiza Vijesti.

Dionica Smokovac-Mataševo duga je 42 kilometra, što znači da će kilometar koštati osam centi.

Iz Ministarstva kapitalnih investicija, na čijem čelu je Ervin Ibrahimović, Vijestima su kazali da se putarina za upotrebu auto-puta sa zatvorenim sistemom naplate putarine izračunava i naplaćuje prema udaljenosti koju vozilo prelazi i kategoriji vozila, na osnovu jedinične cijene po kilometru pređenog puta, a da se maksimalna jedinična cijena po kilometru utvrđuje prema troškovima izgradnje, održavanja, upravljanja i troškovima razvoja auto-puta.

”Na osnovu do sada urađenih studija izvodljivosti predložena je jedinična cijena od 0,08 EUR po kilometru za putničko vozilo kao najzastupljeniju kategoriju vozila, odnosno proporcionalno uvećano za druge kategorije vozila”, saopštili su iz Ministarstva.

Cijene putarina auto-puta u regionu su znatno niže.

Tako je za dionicu auto-puta Miloš Veliki dužine oko 130 kilometara, od Beograda do Čačka potrebno izdvojiti manje od četiri EUR, odnosno oko tri centa po kilometru, što je više nego duplo jeftinije od crnogorskog auto-puta.

Ta trasa je dio budućeg auto-puta do Crne Gore.

Cijena putarine za auto-put od Sarajeva do Zenice je šest konvertabilnih maraka, što je oko tri EUR. Ta dionica je duga 53,8 kilometara, što znači da je cijena po kilometru pet centi.

Za dionicu od Skoplja do Tetova u Sjevernoj Makedoniji treba izdvojiti svega jedan EUR, ili tri centa po kilometru.

Cijena putarine je jeftinija i u znatno bogatijoj Hrvatskoj, koja je članica Evropske unije (EU). Na primjer, za dionicu od Zagreba do Rijeke, koja je duga 140 kilometara, treba uzdvojiti oko 9,3 EUR, ili nešto više od šest centi po kilometru.

Na posljednjoj sjednici Vlade utvrđene su cijene putarina za budući auto-put i za druge kategorije vozila, pa za motore iznose 1,5 EUR, dok je najviša cijena za teretna motorna vozila sa prikolicom na istoj dionici 17 EUR.

U usvojenom dokumentu predviđene su cijene i za uključenja sa mjesta Pelev Brijeg i Veruša, pa za isključenje na Mataševu treba izdvojiti dva EUR od Pelevog brijega i 1,5 EUR od Veruše.

Upitani da li smatraju da su navedene cijene putarina prikladne, ako su u regionu znatno jeftinje, iz MKI su ponovili da je cijena određena uzimajući u obzir troškove izgradnje, održavanja, upravljanja i razvoja auto-puta.

Navode da se, analizirajući cijene putarine u regionu, jedinična cijena po kilometre za putnička vozila kreće od pet centi u Srbiji do osam centi u Hrvatskoj.

”S tim da naglašavamo da su troškovi izgradnje, održavanja i upravljanja ovim auto-putevima različiti”, rekli su iz Ministarstva.

Izgradnja prioritetne dionice je počela 11. maja 2015. godine i trebalo je da bude završena na isti dan 2019. Glavni radovi su već u početku kasnili skoro godinu. Rokovi za završetak su tri puta produžavani. Sada se očekuje da auto-put bude otvoren u julu, više od tri godine nakon predviđenog roka.

Solistički koncert Carla Gjurgjevića u Kotoru 13. juna

0
Solistički koncert Carla Gjurgjevića u Kotoru 13. juna
Carlo Gjurgjevic

Solistički koncert Carla Gjurgjevića biće održan u crkvi Svetog Duha odnosno Koncertnoj dvorani Muzičke škole “Vida Matjan” Kotor, u ponedjeljak 13.juna u 19 sati.

Gosti koncerta biće Tijana Begović-flauta, klasa Žana Lekić i Oleksij Molčanov.

Pronađeni ostaci helikoptera nestalog u Italiji s pet tijela

0
Pronađeni ostaci helikoptera nestalog u Italiji s pet tijela
Italija – Foto: Ratno vazduhoplovstvo Italije

Ostaci helikoptera, koji je u četvrtak nestao s radara između regija Toskana i Emilia-Romagna u Italiji, a u kojem se nalazilo sedam osoba, pronađeni su na Apeninima, javlja Anadolu Agency (AA).

Italijanska agencija ANSA objavila je da je u ostacima helikoptera pronađeno pet tijela.

Iz pokrajine Modena navedeno je da je helikopter HH139 koji pripada italijanskom ratnom zrakoplovstvu otkrio olupinu helikoptera u dijelu između područja kampa Battisti na Apeninima i regije Segheria između Toskane i Emilia-Romagne.

Lokalni mediji su objavili da je osoba koja je planinarila u regiji Cusna na Apeninima prijavila da je vidjela ostatke helikoptera.

Helikopter, koji je sa sedam ljudi, od kojih su četiri Turci, poletio 9. juna u Treviso iz Lucce u Italiji, nakon nekog vremena nestao je s radara.

Radnički  univerzitet: Najstarija ustanova za obrazovanje odraslih u Crnoj Gori  koja i danas radi  

Radnički  univerzitet: Najstarija ustanova za obrazovanje odraslih u Crnoj Gori  koja i danas radi  
Radnički  univerzitet Herceg Novi

„Učenje traje do smrti i samo tada staje (Xun Zi, kineski konfučijanski filozof). Vjerovatno su se odgovorni ljudi u Herceg Novom rukovodili mnogo pragmatičnijim razlogom od onog na koji je mislio Xun Zi, kada su prije 63 godine donijeli odluku o osnivanju Radničkog univerziteta. Svrha formiranja bila je  obezbjeđivanje nedostajućih kadrova privredi Herceg-Novog, koja se tada naglo razvijala.

U to vrijeme univerziteti su bili obrazovne ustanove koje su popunjavale praznine u sistemu redovnog školovanja. Organizovane su večernje škole –  politička, za opšte obrazovanje, ali i razni kursevi.

Značajan je i doprinos Radničkog univerziteta razvoju kulture u Herceg-Novom jer je  bio organizator “putujućeg bioskopa” za seoska područja,  upravljao je Ljetnjom pozrnicom na Kanli kuli, dok su se u sali Univerziteta organizovale pozorišne predstave.

„Radnički univerzitet je sedamdesetih godina prošlog vijeka  u vrijeme razvoja turizma I građevinarstva, značano doprinijeo školovanju  nedostajućih  stručnih kadrova,  pa je Zavod za unapređenje školstva pri Radničkom univerzitetu formirao stručne škole za  ugostiteljstvo i građevinarstvo. Isturena odjeljenja u Herceg Novom imale su tehnička škola iz Nikšića i Viša ugostiteljska škola iz Beograda. Praktična nastava za studente Više ugostiteljske škole izvodila se u tada najelitnijem hotelu na Jadranu-“Kroacija” u Cavtatu. Studenti su osim iz Herceg Novog, bili iz svih gradova na Crnogorskom primorju, ali i iz dubrovačke regije“, kaže mr. Mirjana Radojičić dugogodišnji rukovodilac ove ustanove za obrazovanje odraslih.

Radnički univeritet je sarađivao i sa Zavodom za administrativno osposobljavanje kadrova SR Srbije i sa Višom upravnom školom iz Sarajeva. Cilj je bio školovanje nedostajućih kadrova u administraciji koji su nedostajali, a takvih škola nije bilo na prostoru Crne Gore.

„Predavanja su se organizovala vikendom jer su polaznici bili mahom zaposleni ljudi, a predavači su bili iz ove dvije Više škole. Polaganje završnih ispita bilo je u matičnim ustanovama“, navodi mr. Radojičić.

Zanimljivo je, ali sigurno primjer racionalnog poslovanja je i podatak da Radnički univerzitet nije imao nikad više od pet zaposlenih.  Ali je zato imao na desetine spoljnih saradnika u raznim oblicima obrazovanja.

Radnički univerzitet  je i danas (licencirana) ustanova za obrazovanje odraslih. Bavi se organizovanjem stručnog osposobljavanja za razna zanatska zanimanja kao i školom stranih jezika, od početnog do konverzacijskog nivoa.

„Kuriozitet je da smo imali i grupu postdiplomaca iz SAD sa univerziteta u Pitsburgu, koju je predvodila prof. dr Krinka Petrov. Oni su učili naš jezik a tema  magistarskog rada bila je problematika Balkana“, priča mr. Radojičić.

Marksistička biblioteka

„Mislim da smo jedinstveni u čitavoj Crnoj Gori jer smo sačuvali marksističku literature koji su  koristili polaznici ondašnjih partijsko-političkih škola. U ovoj biblioteci postoji veliki broj filozofskih, socioloških i političkih brošura i knjiga Druga bibloteka je poklon Dr Ljubomira Radojičića, Višeg naučnog saradnika Instituta “Dr Simo Milošević”- Igalo. Ova biblioteka sadrži više stotina stručne literature iz oblasti: hemije, biohemije, ekologije, balneologije i drugih nauka“, navode iz Radničkog univerziteta.

/S.Kosić/

*Fond za podsticanje pluralizma i raznovrsnosti medija 

Budva ove godine skuplja do 30%

0
Budva – foto Boka News

Usljed povećanja cijena osnovnih životnih namirnica i goriva, smještaj, piće i hrana u budvanskim hotelima i privatnom smještaju, te cijene u restoranima, diskotekama i plažnim barovima u špicu ljeta biće veće od 10 do 30% nego lani.

To su u razgovoru za Vijesti kazali turistički poslenici koji su, i pored značajnog poskupljanja, ipak optimisti da će, sudeći po odličnoj popunjenosti kapaciteta u predsezoni i bukingu, i glavna sezona biti bolja od prošlogodišnje.

Direktor Turističke organizacije Budve Nemanja Kuljača u razgovoru za Vijesti kazao je da će Budva cjenovnom politikom u svim vrstama usluga i dalje ostati konkurentna turističkim centrima u regionu.

– Kada su u pitanju cijene, nakon poskupljenja osnovnih životnih namirnica, nažalost, došlo je, prema najavama naših ugostitelja, do povećanja cijena u restoranima i kafićima. Povećanja će tokom glavne turističke sezone biti od 10 do 30 odsto u odnosu na prošlu godinu – kaže Kuljača.

On tvrdi da će cijene u privatnom smještaju ostati na prošlogodišnjem nivou.

– Kada su u pitanju grupni aranžmani u hotelskom smještaju, cijene su ostale na prošlogodišnjem nivou, uz smanjen broj akcija koje su u protekloj godini u velikoj mjeri davali hotelijeri, kako bi smanjili gubitke izazvane pandemijom – naveo je Kuljača.

Predsjednik Udruženja ugostitelja Budve Aleksandar Jovanović potvrđuje da su cijene veće u odnosu na prošlu godinu od 10 do 20 odsto, shodno poskupljenju osnovnih životnih namirnica, gotovo svih proizvoda u nabavci i energenata, prije svega goriva.

Ugostitelj iz Starog grada, vlasnik restorana Mozzart Luka Vučković ističe da su cijene veće od pet do deset odsto.

– S obzirom na to da su značajno poskupjele apsolutno sve životne namirnice, a neke cijene su trenutno 100% veće u odnosu na prošlu godinu, većina nas je prinuđena da podigne cijene za ovu godinu. Mi nismo u mogućnosti da povećavamo cijene mnogo jer posljedice korone u privredi i platežnoj moći gostiju još traju. Cijene su povećane od pet do deset odsto. Moram da napomenem da nismo značajno podizali cijene jer je stopa PDV-a na hranu i bezalkoholna pića ostala na sedam odsto, što nam značajno pomaže da možemo da očekujemo brzi oporavak privrede – kazao je Jovanović.

Izdavalac privatnog smještaja u Starom gradu Petar Antonioli navodi da su povećane cijene na većini mjesta.

– Dalje od grada manje, a u centru malo više. Kad se gleda u procentima, to je od 5 do 20 odsto, što je srazmjerno svim poskupljenjima – naglasio je Antonioli.

Budva – foto Mediabiro
Vlasnik hotela Majestic kod Starog grada Ivan Ivanović ističe da su cijene smještaja malo veće u odnosu na prošlu godinu, ali kako kaže još nijesu na niovu iz 2019.
Prema podacima Turističke organizacije Budve, kako navodi Kuljača, u Budvi ima oko 140 hotela, od kojih je više od polovine visoke kategorije 4 i 5 zvjezdica, među kojima su hoteli sa kongresnim, SPA i velnes sadržajima, turistička naselja sa dječjim igralištima, otvorenim bazenima i zelenim oazama, ali i mali, boutique hoteli, koji su sve više traženi.
U privatnom smještaju na budvanskoj rivijeri, koji parira najkvalitetnijem hotelskom smještaju, nalazi se oko 32.000 registrovanih ležajeva u sobama, apartmanima, kućama i vilama za izdavanje. Izdavaoci privatnog smještaja i hotelijeri pripremili su aranžmane za predstojeću turističku sezonu.
Kuljača je naveo da noćenje sa doručkom u hotelima sa tri zvjezdice košta od 30 eura, u hotelima sa četiri zvjezdice je deset eura skuplje, a u hotelima sa pet zvjezdica 97 i više eura.
U zavisnosti od kategorije privatnog smještaja, cijene su od deset eura za ležaj, pa naviše.
Cijene iznajmljivanja apartmana u privatnom smještaju su od 30 do 250 eura, u zavisnosti od kategorije i veličine.
Trenutno u Budvi boravi oko 16 hiljada gostiju, što je duplo više nego lani u ovom periodu, a gotovo polovina je iz Rusije i Ukrajine.
Buka i dalje problem
Problem buke jedan je od najvećih sa kojim se suočavaju vlasnici hotela, privatnog smještaja, ali i ugostitelji koji imaju restorane.
Na to su ukazali prije neki dan iz mjesnih zajednica Stari grad i Gospoština zahtijevajući poštovanje opštinske odluke kojom su Stari grad i konatkat zona još prije četiri godine proglašeni tihom zonom.
Međutim, epicenter buke sa šetališta, gdje su se nekada nalazili otvoreni šankovi, preselio se kod hotela Park, nedaleko od Zavale, gdje se nalaze četiri diskoteke.

Na buku sa ovog lokaliteta ukazali su predstavnici mjesnih zajednica, navodeći da se ona čuje čak do Staroga grada.

Budva ove godine skuplja do 30%
Budva – foto TO BD
U toku ljeta 2021. Dukley Hotel, koji gazduje rezidencijalnim hotelskim kompleksom na rtu Zavala Dukley gardens, podnio je više od 200 prijava zbog buke koja se u periodu od 17 do 2 časa ujutro čuje iz četiri diskoteke.
Buku koja dolazi iz ovih diskoteka emituje regularno ozvučenje (sa postavljenim limitatorima) potpomognuto nelegalnim dodatnim spoljnjim ozvučenjima uz upotrebu mikrofona, i skoro svakodnevna gostovanja folk izvođača, prijaveljno je inspekcijama.
U Dukley gardens postoje dva hotela koja punim kapacitetom posluju cijele sezone, a tvrde da se zbog nesnosne buke suočavaju sa odlascima gostiju, javnim pritužbama na sajtu Booking, otkazivanjima saradnji agencija…
Od Komunalne policije, ali i Uprave policije, traže da ovog ljeta problem buke bude riješen, uz poštovanje zakona da se, kako ističu, nakon tri kazne/opomene zbog nepoštovanja nivoa buke oduzima dozvola za rad.

U Crnoj Gori 42,5 hiljada turista

0
U Crnoj Gori 42,5 hiljada turista
Kotor, turisti – foto Mediabiro

U Crnoj Gori, prema podacima Nacionalne turističke organizacije (NTO), boravi 42,5 hiljada turista, 60 odsto više nego u istom periodu prošle godine.

“Nivo realizacije na uporedni dan 2019. godine je 90 odsto”, navodi se na Twitter nalogu Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma.

Pozvali u pomoć: Austrijsku jedrilicu teglili do sigurne luke u Boki

0
Pozvali u pomoć: Austrijsku jedrilicu teglili do sigurne luke u Boki
akcija spašavanja jedrilice na elektronskom trakingu UPSUL

Pomorsko operativni centar Uprave pomorske sigurnosti i upravljanja lukama Crne Gore (UPSUL) u Baru primio je danas u 16.20 sati  informaciju od Lučke kapetanije Bar, da je jedrilici ”Mahne 1” sa tri člana posade (dva austrijska i jedan švajcarski državljanin), potrebna asistencija na moru.

Dvanaest metara duga jedrilica tipa Rival 38 koja vije zastavu Austrije, pozvala je u pomoć javljajući da joj treba asistencija tegljenja, zbog kvara na motoru i veoma loših vremenskih uslova na moru.

Operateri POC-a Toni Tomašević i Petar Marastanović su preko VTMIS radarskog sistema detektovali jedrilicu, čija je pozicija u tom trenutku bila pet nautičkih milja južno od rta Oštra na ulazu u Boku, i dvije ipo milje, u teritorijalnim vodama Republike Hrvatske.

“Obzirom da je destinacija jedrilice bila Cavtat, kontaktiran je Dubrovnik radio, koji je uz koordinaciju sa operaterima na POC- a Bar, pratio situaciju. Zbog nemogućnosti da dođe do  luke Cavtat, jedrilica je upućena ka Zeleniciu kao tzv. luci zakloništa. Asistenciju tegljenja je preuzela firma Marina Zelenika, čije je brzo plovilo  odmah izašlo na more i za pola sata stiglo do jedrilice u opasnosti, te je doteglilo do graničnog prelaza Zelenika, gdje su pripadnici Sekrota grailnje policije MUP-a Crne Gore izvršili kontrolu austrijske jedrilice i na njoj ukrcanih osoba.”- kazao je Žarko Lukšić, načelnik Službe traganja i spašavanja na moru (SAR) u UPSUL Crne Gore.

U isto vrijeme POC Bar je obavjestio Mornaricu Vojske Crne Gore i Operativno.komunikativni centar 112 o trenutnoj situaciji vezano za aktivnost spašavanja jedrilice koja se sklonila u Zeleniku zbog jake bure čiji su udari dostizali brzinu i do 35 čvorova. Lukšić je kazao da je ova akcija “pokazala spremnost pomorskih službi Crne Gore da rutinski rješavaju sve situacije koje se mogu dešavati na moru u bilo kojim vremenskim uslovima.”

Okupljanje ljubitelja klasičnih Volkswagen automobila u Tivtu – neprolazni šarm starih „Buba“ i „Bulija“ (FOTO)

0

Nakon dvogodišnje prinudne pauze zbog pandemije koronavirusa, ljubitelji starih Violkswagen automobikla ponovno su se danas okupili u Tivtu na 12. Međunarodnom susretu vlasnika oldajmer automobila tog čuvenog njemačkog prizvođača.

Uspješan organizator ove manifestacije koja je privukla više od 60 automobila sa posadama iz svih zemaljua regiona bivše Jugoslavije, ali i iz Njemačke i daleke Poljske, bio je “Volkswagen Classic Club-a Montenegro“ iz Tivta.

Zadovoljna lica i osmjesi učenika skupa koji su uživali kako u svojim i automobilima drugih ljudio sa kojima dijele istu strast, svjedočili su i o radosti ponovnog susreta sa prijateljima od kojih su neki po par dana putovali da pređu stotine kilometara do Tivta i sretnu se sa ljubaznim domaćinima koje predvode najpoznatiji tivatski ljubitelji starih VW-a, bračni par Zlatko i Ljubica Janković. Saglasno klasičnoj ljepoti i tradicionalnim vrijednostima svojih “buba”, transportera T1, T2 i T3 – popuklarnih “bulija”, učensici skupa su juče poslijepodne, nakon revijalnih vošnji po Tivtu i izložbe automobile na gradskoj rivi Pine, uživali i u klasičnim rok hitovima u izvođenju sastava “Grim” na terasi lokala “Ponta” i obalnom putu u Donjoj Lastvi gdje su uz plažu hotela “Kamelija”, ponovno izlošili svoje ljubimce na četiri točka.

Volkswagen u Tivtu 2022.

Brojni posjetioci mogli su uživati u ljepoti klasičnih Volkswagena od kojih najstariji primjerci poput VW transportera T1 nazvanog “Sara” koji dolazi iz BiH, datiraju sa početka šezdesetih godina prošlog vijeka i za sobom imaju skoro šest decenija kontinuiranog “kotrljanja” po evropskim  drumovima. Stare “bube”, “bagiji” i “buliji” ponovno su pokazali zašto se smatraju možda i najpopulatrnijim oldtajmerima uopšte jer zbog svoje relativno niske cijen ei mehaničke jednostavnosti, omogučavaju vlansicma da automobile maksimalno personalizuju i izraze svoju maštovitost raznim estetskim ili šaljivim detaljima kojima oni ukrašavaju svoje četvorotočkaše.

Uz klasične VW sa legendarnim vazdušno hlađenim bokser-motorima, na skupu je bilo i nešto malo modernijih “uljeza” sa vodeno hlađenim motorima i pogonom na prednje točkove, ali koji takođe već spadaju u klasu oldajmera: klasični i kabriolet golfovi “jedinice” i poneka ušminkana “dvojka”, ali i raritetni “caddy Mk 1” koji je nekada proizvođen isključivo sarajevskom TAS-u za kupce tog mjodela Volkswagena u cijeloj Evropi.

Volkswagen u Tivtu 2022.

Apsolutna zvijezda izložbe međutim, bio je fantastično očuvani “transporter T1” iz Srbije, u danas vrlo rijetko sačuvanoj varijanti “putara”, odnosno duple putničke kabine i tovarnog prostora sa ceradom na repu. Ovaj automobil proizveden početkom šezdesetih godina 20.vijeka i dalje je u 80% orginalnom fabričkom stanju zbog čega je juče i plijenio pažnju poznavalaca i ljubitelja klasičnih VW-a u Tivtu.

Treća regata “Bokeška ostrva” u organizacija Portonovi Yacht kluba

0
Treća regata “Bokeška ostrva” u organizacija Portonovi Yacht kluba
Regata Bokeška ostrva – foto Mediabiro

Treća regata “Bokeška ostrva” počela je danas iz Portonovi marine, u organizacija Portonovi Yacht kluba.

Ovaj trodnevni događaj još sinoć je okupio učesnike na tradicionalnom druženju koju prethodi jedrenju Bokokotorskim zalivom. I pored jakog vjetra, danas je tridesetak jedrilica isplovilo ka ostrvima Gospa od škrpjela i Sveti Đorđe nadomak Perasta, a zatim se vratili u mirne vode marine u Portonovom.

Menadžer Portonovi marine, Nikola Banović, kazao je da je ovo najposjećenija regata u Crnoj Gori, koje je već postala tradicija.

„Ovo je njeno treće izdanje, sa tri noći druženja i dva dana jedrenja. Prijavilo se dosta jedrilica uprkos činjenici da je vjetar malo jači nego što bi trebalo da bude, pa nisu mogli oni najmanji jedriličali da dođu. S druge strane, dobili smo dosta poziva od drugih jedriličara čije su jedrilice i dalje vani i nespremne za jedrenje. No, to nije omelo ostale pa imamo oko 30-ak jedrilica ove godine“, kazao je on.

Ističe da su jedriličari veoma zadovoljni, i dodaje  da  su imali za cilj afirmaciju jedrenje, druženje i ljubavi prema moru. Napominje da su imali  priliku da ugoste jedriličare iz Italije, iz Barija, koji su došli u velikom broju.

„Veoma smo zadovoljni popunjenošću Portonovi marine. Pokazatelji nam govore da će ovo ljeto biti veoma dobro za nas s aspekta jahting turizma. Trenutno postoje turbulencije na tržištu, ali smo zadovoljni. Sve je veći broj jedriličara – ali i nautičara uopšte – koji iz Portonovog nose veoma lijepe impresije i to je najbolji marketing. Oni šire pozitivnu priču o kvalitetu usluga koje ovdje pružamo. Većina naših klijenata stalno dolaze i preporučuju nas prijateljima, i to je ono najbolje što nam se upravo dešava”, rekao je Banović.

Predsjednik Jedriličarskog kluba “Ivo Dabović” iz Baošića – i ujedno najstarijeg ovakvog udruženja u Boki, Simo Dabović kazao je da se ova regatta ne smije propustiti zato što je, prema njegovom mišljenju, jedna od ljepših regata.

“Svaku ovakvu manifestaciju treba podržati. Jedrenje u Crnoj Gori je bilo spalo “na tanke grane”, ali vidim da se to sada vraća. Sve je više entuzijazma pa se nadam da u budućnosti možemo sve više očekivati ovakvih događaja”, rekao je on.

On se tom prilikom zahvalio Portonovi rizotru koji im, kako je kazao, uvijek izađe u susret.

Korona presjek: 55 novooboljelih, Tivat 4, Kotor 2, H. Novi 1

0
Korona presjek: 55 novooboljelih, Tivat 4, Kotor 2, H. Novi 1
IJZ – Foto: gov.me

Institut za javno zdravlje je saopštio da je u posljednja 24 sata registrovao 55 novih slučajeva koronavirusa. Smrtnih ishoda povezanih sa koronom od jučerašnjeg presjeka nije bilo.

Oporavilo se još 69 pacijenata, a trenutno oboljelih je 438.