Potonula drvena barka kod Plave špilje

2
Plava špilja – foto S. Luković

Drvena barka imenom „Kristina“ potonula je iz za sada zvanično neutrvrđenih razloga, danas oko 17 sati u akvatorijumu poluostrva Luštica, neposredno u blizini ulaza u čuvenu Plavu špilju.

„Javljeno nam je da je došlo do incidenta sa jednim drvenim ploviom na kome je, po izjavama svjedokam, bilo pet osoba. Njih je, nakon potonuća barke, prihvatio i sa lica mjesta  odvezao turistički brodič „Delfin“, a  havarisna barka u trenutnom stanju, predstavlja opasnost za druga plovila koja se krerću u akvatorijumu u blizini Plave špilje, zbog čega se preduzimaju aktivnosti da se rizik po ostala plovila smanji“- kazao nam je direktor Uprave pomorske sigurnosti Crne Gore Safet Kočan.

Plava špilja – foto S. Luković

On je kazao da je Operativni centar UPS, odmah po dobijanju informacije o incidentu kod Plave špilje, na lice mjesta poslao spasilačko plovilo SAR-1 na kome je ukrcan i ronilac, a koji će pregledati barku što se cijela nalazi ispod vode, ali nije legla na dno, već pluta neposredno ispod morske površine. O incidentu su obaviještena i  Pomorska policija, odnosno Inspekcija suigurnosti plovidbe Lučke kapetanije Kotor, koje rade na pouzdanom identifikovanju havarisanog plovila i nalaženju njegovog vlasnika, koji potonulu barku treba da ukloni o sopstvenom trošku.

U međuvremenu će havaraisana barka ona biti adekvatno obilježena i osigurana kako je valovi ne bi bacili na hridi, odnosno kako u nju ne bi udarilo neko drugo plovilo u inače, vrlo prometnom akvatorijumu oko veoma posjećene turističke atrakcije kakva je Plava špilja.

Prekinut lanac krijumčarenja kokaina

0
tivat-pretresi-oružje

Crnogorska policija uhapsila je sedam osoba i prekinula međunarodni lanac krijumčarenja kokaina iz Kolumbije u Crnu Goru, saopšteno je iz Uprave policije.

Navodi se da su službenici Uprave policije i Specijalno državno tužilaštvo realizovali predmet Manjifiko i podnijeli krivične prijave protiv 11 osoba od koji je sedam uhapšeno.

„Policijski službenici Sektora za borbu protiv organizovanog kriminala – Odsjeka za borbu protiv krijumčarenja droga i Specijalnog policijskog odjeljenja su po nalozima Specijalnog državnog tužilaštva, sproveli radnje koje su rezultirale identifikovanjem kriminalne organizacije za koju se sumnja da se duži vremenski period bavila međunarodnim krijumčarenjem kokaina“, ističe se u saopštenju.

Krivične prijave su podnijete protiv 11 osoba zbog sumnje da su stvarali kriminalne organizacije, kao i zbog neovlašćene proizvodnje, držanja i stavljanje u promet opojnih droga.

Zbog sumnje da su počinili navedena krivična djela uhapšeni su S.P, M.P, T.P, Đ.P, M.P, R.S. i B.B, svi iz Tivta, dok se za D.Đ. i B.M. i još dvije osobe traga.

U Tivtu su zajedno sa službenicima iz Herceg Novog i tog grada, policija iz navedenih organizacionih jedinica pretresla stanove i druge prostorije na 11 lokacija.

„Pretresima su pronađeni i oduzeti opojna droga kokain, vaga za precizno mjerenje, veća količina novca, putnička motorna vozila visoke klase, oružje i municija kao i skupocjeni predmeti za koje se sumnja da su pribavljeni nelegalno stečenim novcem“, navodi se u saopštenju.

Kriminalistička obrada upućuje na sumnju da su pripadnici te kriminalne organizacije stekli veliku imovinsku korist koju su, kako se sumnja, pokušali pranjem novca da ubace u legalne finansijske tokove.

Uprava policije će u saradanji sa Specijalnim državnim tužilaštvom nastaviti sa sprovođenjem finansijske istrage u odnosu na taj predmet.

„Realizacija predmeta Manjifiko je primjer odlične međunarodne saradnje službenika policije sa partnerskim službama drugih država“, zaljučuje se u saopštenju.

Stanković odlazi jer nema podršku da se izbori sa DPS-biznismenima?

4
Autobuska stanica Tivat

Izvršni direktor preduzeća „Autobuska stanica Tivat“ (AST) Zoran Stanković, podnio je neopozivu ostavku Odboru direktora te opštinske firme i gradonačelniku Tivta dr Siniši Kusovcu (DPS) – nezvanično saznajemo.

Stanković je danas u telefonskom razgovoru našem novinaru potvrdio da je prije nekoliko dana podnio ostavku, ali nije želio da detaljnije govori o uzrocima tog poteza, ističući samo da se na taj korak odlučio iz „ličnih razloga“.

On se na čelu AST nalazio od osnivanja te opštinske kompanije 1.jula 2017 kada je AST preuzela objekat autobuske stanice u Tivtu, sagrađen u kontroverznom privatno-javnom partnerstvu Opštine Tivat sa preduzećem „Mesopromet“, bjelopoljskog biznismena i člana Glavnog odbora DPS Hilmije France.

Stanković koji je i sam član DPS-a, uspio je da u relativno kratkom vremenu, „stavi na noge“ AST, sanira i uredi relativno nov, ali vrlo nekvalitetno napravljen objekat Autobuske stanice koju je sagradio Franca, te da na njemu otkloni brojne nedostatke, kao i da u praksi dokaže da ta gradska firma može uspješno poslovati i voditi taj značajan javni saobraćajni obhjekat, a za što je prethodno javno sumnju izražavao bivši tivatski gradonačelnik i šef lokalnog DPS-a, a sadašnji predsjednik SO Ivan Novosel koji se zalagao da autobuskom stanicom nastavi gazdovati Franca.

Zoran Stankovic foto S.L

AST po Stankovićevim vođstvom je tako lani, prema Izvještaju o radu sa finansijskim izvještajem za 2018. koji su prekjuče usvojili odbornici na sjednici SO Tivat, ostvarila ukupne prihode od 300.513 eura, što je duplo više nego 2017.kada su ukupni poslovni prihodi te firme iznosili 150.558 eura. AST je prošle godine ostvarila ukupnu dobit od 75.203 eura prije oporezivanja, što je značajno više nego 2017. kada je dobit iznosila 40.121 euro. Iako je Odbor direktora AST odlučio da se ostvarena dobit iz prošle godine zadrži kao neraspoređena za potrebe investiranja u objekat stanice i njegovu tehničku opremu jer je Stanković imao niz planova da nastavi uređivanje i poboljšanje sadržaja stanice, odbornici su na predlog gradonačelnika Kusovca usvojili odluku o raspodjeli dobiti AST iz 2018. po kome se sav taj novac usmjerava u budžet Opštine kao osnivača.

Prema nezvaničnim informacijama to je bila „kap koja je prelila čašu“ Stankovićevog strpljenja, inače već dobrano “načetog“ nedostatkom podrške koju mu je, kao menadžeru njedne gradske firme, gradonačelnik Kusovac uskratio kao da se Stanković izbori sa više problema sa kojima se nosi AST. Tako je opštinsko DPS-rukovodstvo praktično stalo na stranu direktora druge gradske firme Parking servis Slaviše Ognjanovića (DPS) kojoj je AST ustupila na besplatno korišćenje dio svojih kancelarija na autobuskoj stanici, pri čemu Ognjanović uporno odbija da snosi dio troškova struje, vode, kanalizacije i odvoza smeća za prostor koji njegova fima koristi, prebacujući sav taj teret na AST. Izostala je i očekivana podrška opštinskog rukovodstva Stankoviću da se riješe preostala sporna pitanja sa Francinim „Mesoprometom“  u vezi parking oprostora i dijela opreme stanice, pri čemu Francinu stranu upadljivio drži i interese bjelopoljskog biznismena neskriveno zastupa predsjednik SO Ivan Novosel. Zanimljivo je da je Stanković imao problema i sa šefom kluba odbornika DPS u SO Ticvat Miletom Rabrenovićem koji je bio zakupac objekta kafe-bara na autobuskoj stanici i koji je odbio da napusti taj prostor nakon što mu je u oktrobru prošle godine, istekao ugovor o zakupu. Zbog toga je AST morala voditi sudski postupak protiv nesavjesnog zakupca koji je  nakon okončanja postupka, tek 1.juna ove godine napustio bespravno zaposjednuti prostor.

Prema nezvanilnim saznanjima „Vijesti“, Kusovac je već našao zamjenu Stankoviću, pa će tako uskoro u fotelju izvršnog direktora AST sjesti Peđa Obradović (DPS), bivši direktor opštinske Direkcije za investicije.

Otkriveno nalazište na kojem su se izgrađivali brodovi u kameno doba

0
Foto: Maritime Executive

Britanski pomorski arheološki zavod otkrio je 8000 godina staru strukturu pored onog za što se vjeruje da je najstarije mjesto za izgradnju brodova na svijetu.

Isle of Wight nalazi se istočno od Yarmoutha, a novootkrivena platforma je najkohezivnija struktura iz drvene faze kamenog doba, kasnog mezolitika (oko 8.400 do 4.000 pr.n.e.) ikad pronađena u Velikoj Britaniji. Nalazište se sada nalazi 11 metara ispod razine mora, ali tijekom razdoblja kada je postojala ljudska aktivnost, tu je bila suha zemlja s bujnom vegetacijom. Bilo je to u vrijeme prije no što je Sjeverno more u potpunosti formirano, a Isle of Wight je bio povezan s kopnom Europe.

Nalazište sadrži dokaze o tehnološkim vještinama za koje se nije mislilo da su razvijene u sljedećih nekoliko tisuća godina, poput napredne obrade drva.

Nalazište je prvi put otkriveno 2005. godine i sadrži raspored obrezanih drva koje su mogle biti platforme, mostovi ili urušene strukture. Međutim, to je bilo teško protumačiti sve dok Pomorski arheološki zavod nije koristio tehnike fotogrametrije za snimanje ostataka. To je otkrilo kohezivnu platformu koja se sastojala od rascjepanog drveta, debljine nekoliko slojeva, koja leži na vodoravno postavljenim temeljima od okruglog drveta.

Pomorski arheološki zavod surađuje s Nacionalnim centrom za oceanografiju na snimanju i proučavanju, rekonstrukciji i prikazivanju zbirke drvne građe. Mnogi drveni artefakti pohranjuju se u Britanskom istraživačkom zavodu za sediment jezgre (BOSCORF), kojim upravlja Nacionalni centar za oceanografiju.

Kao i kod jezgara sedimenata, i staro će se drvo brže razgraditi ako se ne čuva u tamnom, vlažnom i hladnom okruženju. Iako se čuva u tim uvjetima, cilj je uklanjanje soli iz drvnih ćelija balvana, omogućujući otkrivanje reznih tragova ili ureza. One se najčešće nalaze na površini drva i brzo se gube kad se drvo razgradi. Nakon što se trupac snimi i očisti,drvo se može sačuvati za prikaz.

Srbija dobila novi auto-put: Brže i do Crne Gore

0
Miloš Veliki-autoput foto

Auto-putem Miloš Veliki od Obrenovca do Ljiga, koji je svečano otvorio predsjednik Srbije Aleksandar Vučić, saobraćaju prva vozila.

Novi auto-put je sinoć oko 22 sata otvoren za redovan saobraćaj, rekli su radnici Puteva Srbije na naplatnoj rampi Obrenovac a putarina na novootvorenoj dionici naplaćivaće se od septembra, javlja Tanjug.

Vozila iz Beograda mogu da se uključe na auto-put kod Mislođina, do kojeg se stiže putem pored Ade Ciganlije ka Obrenovcu, kao i obilaznicom preko Ostružničke petlje. 

Novi auto-put od Obrenovca do Ljiga dužine je 62,7 kilometara, a čine ga tri dionice: Obrenovac-Ub dužine 26,23 kilometara, Ub-Lajkovac dužine 12,5 kilometara, gdje se zbog lošeg kvaliteta prilikom prvobitne izgradnje dio u ukupnoj dužini od 2,5 km morao sanirati i Lajkovac-Ljig dužine 23,98 kilometara.

Tako je sa dionicom Ljig-Preljina, koja je ranije otvorena, u saobraćaju 103,06 km autoputa E-763 Beograd – Južni Jadran.

Dionica Obrenovac-Ljig je projektovana za brzine od 130 km na sat, širine je 28,4 metra s brzom, srednjom i zaustavnom trakom i čine je 42 mosta i nadvožnjaka, gdje je najduži most dugačak preko 580 metara, a na njoj je bezbjednosti radi i oko 200 kilometara odbojne ograde.

Trasa autoputa E-763 predstavlja krak Transevropske magistrale koja povezuje njen osnovni pravac od Gdanjska do Atine i Istanbula sa Jadranskim morem i lukom Bar.

Sve je više privatnih heliodroma, najčešća linija Tivat – Dubrovnik

0
Helio ture- foto Airways Scenic & Charter i NTO CG

Helikopterske ture u Crnoj Gori su sve češće. Slijetanje i polijetanje uređeno je regulativama, lokalni letovi su mogući sa privatnih helidroma, dok u međunarodnim letovim helikopteri moraju proći carinsku kontrolu kojaje moguća samo na podgoričkom i tivatskom aerodromu. Zakupljivanje helikoptera najčešće je sa tivatskog aerodroma za Dubrovnik. Ograničenja postoje i za helidrome koji postoje na hotelima i u okviru hotelskih rizorta.

Kako je Pobjedi kazala menadžerka za marketing i komunikacije Adrijana Husić, u kompleksu Portonovi u Kumboru, koji je nedavno otvorio vrata, u toku je licenciranje helidroma, koji bi trebalo da bude otvoren naredne godine.

“Planiramo da se naš helidrom koristi i za međunarodne letove kada bude u funkciji”, rekla je Husić. 

U Porto Montenegru je upravo otvoren prihvatni helidrom sa koga je dozvoljeno polijetanje i slijetanje, a koji se nalazi nedaleko od upravne zgrade Adriatik Marinasa.

“Zasad su dozvoljeni samo lokalni letovi”, kazao je Pobjedi Danilo Kalezić, PR i marketing menadžer kompanije Adriatik Marinas.

Kako je Pobjedi rečeno u Agenciji za kontrolu civilnog vazduhoplovstva, slijetanje i polijetanje helikoptera u međunarodnom vazdušnom saobraćaju je dozvoljeno samo na i sa međunarodnih aerodroma, a izuzetno i na i sa aerodroma koji nijesu određeni za međunarodni vazdušni saobraćaj, ukoliko operator obezbijedi primjenu propisa o prelasku državne granice o sopstvenom trošku.

“U Crnoj Gori postoje dva međunarodna aerodroma, u Podgorici i u Tivtu, i isključivo na i sa njih je dozvoljeno izvođenje međunarodnih letova, bilo da su u pitanju komercijalni ili nekomercijalni letovi. Osim kompanije Aerodromi Crne Gore, ne postoje drugi operatori aerodroma koji su zadovoljili propise po pitanju izvođenja međunarodnih letova”, saopštili su iz Agencije.

Izvođenje nekomercijalnih ili privatnih letova helikoptera unutar Crne Gore je dozvoljeno dominantno u okviru zadovoljenja regulatornih zahtjeva propisanih Pravilnikom o uslovima i načinu za vanaerodromsko slijetanje i polijetanje vazduhoplova.

Helio ture- foto Airways Scenic & Charter

Hotels Group Montenegro Stars, kako su kazali iz Agencije, ima licencu za korišćenje njihovog helidroma pod određenim ograničenjima, ali ovaj helidrom ne može biti korišćen za međunarodni vazdušni saobraćaj.

Vuk Stojanović ističe da postoje ograničenja gdje i kako helikopter može da sleti i poleti.

“Kada biste otputovali odavde za Hrvatsku letilica mora biti sterilna, tj. mora da je prošla sve kontrole da su svi putnici koji lete u njoj ,,čekirani“ da bi ušli u drugu državu”, objasnio je Stojanović.

Postoje, kaže, u svijetu mali aerodromi odakle se obavlja komercijalni saobraćaj, gdje dođu carina i policija.

“Takva praksa može i ovdje da se primijeni. U našem slučaju slijetanje i polijetanje mora biti u skladu sa međunarodnom regulativom za vazdušni saobraćaj, što se odnosi na međunarodne letove. Unutar države takvi letovi su mogući”, istakao je Stojanović i naglasio da je drugo ograničenje performansa helikoptera da slijeće na hotelski helidrom, zgradu, jahtu…

Helikopter u ovom slučaju mora biti dvomotorni.

“U Crnoj Gori ima jedan takav privatni helikopter, ne računajući MUP i vojsku. Naš helikopter jeste turbinski i dobrih performansi, ali je jednomotorni i po regulativi s njim ne smije da se sleti na hotel ili neku drugu zgradu i bilo gdje u blizini naseljenog mjesta j er u slučaju otkaza motora nemate preveliku mogućnost da manevrišete, pa su šanse za nesreću velike”, objasnio je Stojanović.

On je dodao da ima dosta ograničenja koje su olakšali u dogovoru sa Agencijom.

“Da biste negdje sletjeli a da to nije javna površina, recimo na Žabljak, možete da sletite na livadu, treba vam dozvola od vlasnika i saglasnost od Agencije. To je vanaerodromsko slijetanje, a da biste mogli da sletite van aerodroma morate da imate i pilote koji su za to osposobljeni”, objašnjava Stojanović.

Kaže da turisti najviše traže da ih povezu iz Tivta na Đurđevića Taru zbog raftinga. Ta vožnja otprilike košta 2500 eura, zavisno od dužine čekanja. Osim toga, traženi su panoramski letovi na oko 300 metara visine, a dominantno se traži transfer od Dubrovnika do Tivta i obrnuto.

“To je zato što u julu i avgustu putovanje između ta dva grada automobilom traje četiri do pet sati. Ta tura košta 1000 eura i samo je za one koji imaju dubok džep”, zaključio je Stojanović.

Izložba fotografija na otvorenom – Bokeljska noć iz 1959. godine

1
izložba

Povodom ovogodišnje Bokeljske noći JU Pomorski muzej Crne Gore i TO Kotor pripremili su izložbu fotografija na otvorenom.

Putem fotografija je predstavljena Bokeljska noć iz 1959. godine, koja je upriličena povodom posjete predsjednika SFRJ Josipa Broza Tita.

Na fotografijama iz navedenog perioda mogu se vidjeti ukrašene barke, osvjetljenje grada i bogati vatromet.

Starije generacije rado pamte i prepričavaju ovu spektakularnu Bokeljsku noć od prije tačno 60 godina.

Izložba je mali poklon gradu, sugrađanima, ali i turistima kojima želimo da dočaramo dugogodišnju tradiciju održavanja Bokeljske noći, poručuju organizatori.

Izložba je postavljena na zidine uz galavna gradska vrata.

Mještani protiv davanja u zakup Muljanske rive

0
Muo riva

Zbor građana Mjesne zajednice Muo, 21. avgusta jednoglasno je donio odluku protiv davanja u zakup Muljanske rive – mandraća i parkinga uz rivu.

Oni proučuju da su prvu Muljansku rivu “sagradili su tadašnji mještani Mula, naši pradjedovi, ribari”.

Mandrać je sagrađen kao zaštita ribarskim brodicama, a riva kao mjesto gdje su se sušile i šile ribarske mreže.

Posljednje renoviranje Muljanske rive flnansirao je USAID, kao poklon mještanima. Riva je tada uređena kao centar sela sa šetalištem. USAID je flnansirao 70% uređenje rive, a Mjesna zajednica i Opština Kotor 30%. Morsko dobro nije učestvovalo u uređenju rive tom prilikom.

U junu mjesecu ove godine objavljen je tender u Morskom dobru za davanje u zakup rive i mandraća. Pošto je Morsko dobro kontaktiralo predsjednika MZ Muo, Milorad Mišo Krivokapić je tražio da se mandrać ne da u zakup, što mu je službenica Morskog dobra i usmeno obećala. Predala je i pismena primjedba da mandrać ne uđe u zakup, ali je Morsko dobro ignorisak ovaj zahtjev, kaže se u saopštenju.

Stanovnici mjesta dobro pamte kako je izgledala Muljanska riva i posebno akvatorij. kada je ruska kompanija zakupila rivu i napravila Marinu Muo. Bili smo svjedoci velikog zagađenja, jer su se hemijski toaleti praznili u more, po površini je plutala nafta i radnici su stalno bacali deterdžent za suđe da bi sakrili tragove zagađenja. Morsko dobro je bilo upoznato sa ovimzagađenjima, ali je ignorisalo dopise mještana.

Da bi neki vez postao Marina, mora da ispunjava osnovne tehničke uslove, barem WC i da ima protivpožamu zaštitu. Nije dovoljan samo vez. Nije u redu da u moru pored rive, u centru sela plutaju fekalije, deterdženti i nafta.

Muo foto Z.Nikolić

“Molimo gradonačelnika grada Kotora da nam pomogne u očuvanju centra sela kao mjesta okupljanja građana. Muo kao selo nema ni trotoare, ni igralište, riva je jedino mjesto gdje seokupljamo i gdje se djeca igraju.

Davanje u zakup stoljetnog mandraća, domicilno stanovništvo gubi pravo na vez barki. Tako domaće stanovništvo, čiji su preci izgradili rivu, treba svoje barke da izvade iz mora, čime ze gubi osnovni smisao posebnog načina života u malom primorskom mjestu” – kaže se u dopisu koje potpisuje predsjednik MZ Muo Milorad Mišo Krivokapić

“Bokeška maslina” 27. avgusta u Tivtu

Bokeška maslina, 27.avgust

Turistička organizacija Tivat obavještava da će se još jedna u nizu manifestacija posvećenih domaćim proizvodima,“Bokeška maslina”, održati u utorak 27. avgusta na rivi Pine sa početkom u 18 sati.

U organizaciji Maslinarskog društva “Boka”, a pod pokroviteljstvom TO Tivat, ovaj događaj okupiće sve ljubitelje maslina, maslinovog ulja i proizvoda na njihovoj bazi .

U zabavnom dijelu programa od 21 sat nastupiće klapa „Škuribanda“  Ulaz je slobodan.

Bokeški Forum: Kusovčevi maratonci trče posljednji krug

0
Bokeški Forum – foto Boka News

“Samohvalisanje još uvijek aktuelnog predsjednika tivatske Opštine Siniše Kusovca, prelazi granice dobrog ukusa, a njegovi nastupi sve su egzaltiraniji kako se bliže martovski lokalni izbori. Posljedice njegovog razornog djelovanja po Tivat, i po Tivćane, na žalost vidljive su na svakom koraku i mi u Bokeškom Forumu iskreno se nadamo da građani neće, kako to obično biva zaboraviti sve ono što za ove četiri godine i jeste i nije urađeno” poručuju iz Bokeškog Foruma.

A kompletno djelovanje tivatskog rukovodstva na čelu sa Kusovcem, kao glavnim pionom podgoričke centrale moglo bi stati u onu sjajnu rečenicu Dušana Kovačevića iz čuvenih “Maratonaca” u kojoj se u testamentu kaže:

-“Ko je vas poznavao ni pakao mu neće teško pasti”.

 Ili da parafraziramo: žao nam je što ste naša , a ne vlast nekih naših neprijatelja.

Čime se to aktuelna uprava može pohvaliti? Da li time što su sebi rukovodioci na čelu sa prvim čovjekom opštine  digli bespovratne kredite (ko je sve to dobio obavijeno je velom misterije), oprostili višemilionske dugove…? Ili možda time što su u Donjoj Lastvi i Gradiošnici izgradili dječja igrališta sa pola klackalice i jednom ljuljaškom.

 Da li time što u XXI vijeku pola Tivta nema riješeno pitanje kanalizacije, a za ulicu dugu preko 1,5 kilometra predviđaju 400 metara trotoara. Ili time što su dozvolili da privatni “biznismeni” uzurpiraju plaže, pa čak i one djelove koje im “Morsko dobro” nije dodijelilo.

U predizbornom programu najavljuju izgradnju “Sportskog centra”? Za koga ga grade kad su svaki sportski klub u Tivtu doveli na ivicu propasti.

Posebna stavka njihove veličanstvene politike je socijalni program. Dok NVO i pojedinci organizuju sakupljanje pomoći, Kusovac i njegova družina razbacuju se i rasipanjem i neznanjem. Pa im novac po sudovima uzima ko stigne. Sem naravno domicilnog stanovništva koje ostaje bez svoje pravedne nadoknade za zemlju na Aerodromu, na Klačini i ko zna gdje još sve ne…

A posebno izdašni su prema novim roditeljima, koje nagrađuju sa vjerovali ili ne, čitavih 65 eura.

Brojni su još primjeri njihovog nerada i neznanja i poltronskog odnosa prema moćnijima od sebe. Ali, čak ni papir ne može svašta da istrpi.

Zato se iskreno nadamo da građani neće zaboraviti ni ovo ljeto, ni sve ove godine provedene pod “patronatom” Kusovca i njegovih i nalogodavaca i štićenika. I da će ih u martu kazniti i za pokradene plaže i oproštene milione. Jer, ako ne bude tako i ako ova Kusovčeva vesela družina i dalje bude arčila našu imovinu poštovani Tivćani, provešćemo se zaista kao nesretni Pantelija iz popularnih “Maratonaca”: Ostali samo dugmići”, stoji u saopštenju koje potpisuje predsjednik Skupštine Bokeškog Foruma Branislav Banjo Matijević.