14.2 C
Kotor

Slušaj online radio

Turistička ponuda CG izazvala pažnju britanskih medija

Foto NTO

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore predstavila je ponudu Crne Gore na međunarodnoj turističkoj berzi „World Travel Market“, od 09. do 11. novembra, u Londonu, koja se uslijed aktuelne pandemije virusa COVID-19 prvi put održala u potpunosti virtuelno.

Tom prilikom, kako su saopštili iz NTO, dodatno je promovisana ponudu destinacije putem distribucije deset tematskih saopštenja britanskim medijima.

-O uspjehu predstavljene ponude naše zemlje na ovom renomiranom sajmu, govori i činjenica da su britanski mediji objavili preko 20 afirmativnih članaka u uticajnim britanskim medijima, a kao rezultat održanih sastanaka očekuju se i dodatni članci u narednom periodu.

Britanski „The Telegraph“ u članku „Razlozi za radovanje putovanjima u 2021.“, kao prvu destinaciju navodi Crnu Goru, posebno naglašavajući značaj otvaranja luksuznog rizorta „One&Only“, prvog u Evropi.

Izbor naše zemlje kao jedne od preporučenih destinacija za odmor u narednoj godini zasnovan je, kako ističu, na mjerama za kontrolu pandemije i na relativnoj normalnosti otvorenih granica i sigurnog prolaza – navodi se u saopštenju.

Pored „Telegraph“-a, kako su naveli, predstavnici Nacionalne turističke organizacije Crne Gore održali su preko 60 sastanaka sa predstavnicima uticajnih globalnih medija među kojima su BBC Global, Discovery, Travel Zoo, kao i sa predstavnicima vodećih britanskih medija The Independent, The Guardian, Daliy Mail, i onih specijalizovanih za oblast turizma kao što su: National Geographic Traveller, Culture Trip, Wanderlust, Travel Bulletin, Metro, Globetrender, Globetrotter TV, Selling Travel, Travel Weekly, Luxury Travel Intelligence, Travel Trade Gazette, GoNomad Travel i drugi.

-O otvaranju luksuznog rizorta „One&Only“ pisali su i Business Traveller, Travel PR News, Travel Weekly i Travel Bulletin, a pažnju tamošnjih medija privukla je i nova kampanja i TV spot „U društvu prirode“, pa su tim povodom Travel PR News, Breaking Travel News, Travel Bulletin, Travel Weekly, Travel Daily, Gone travelling i Nature News objavili da se “inspirativno putovanje u Crnu Goru fokusira na potrebu da ljudi prihvate prirodu kao odmor od virtuelnog svijeta u kojem smo bili prinuđeni da živimo prije i tokom pandemije”.

Takođe, CN Traveller i Luxurious magazine opisuju prirodne ljepote Crne Gore, kulturne i istorijske znamenitosti, ali i predstavljaju ponudu luksuznih hotela i rizorta na našem primorju- kazali su iz NTO.

Dodali su da zbog činjenice što tržište Velike Britanije spada u red prioritetnih emitivnih tržišta za Crnu Goru, planiraju dalje PR aktivnosti na tom tržištu u narednom periodu u cilju,kako kažu, održavanja imidža i privlačenja britanskih turista u destinaciju kada se steknu uslovi za putovanja.

Najčitanije